Vcompany Opleidingen
Vcompany Opleidingen streeft ernaar om u zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Indien onze dienstverlening niet naar wens verloopt, dan horen wij dit graag. Wij vinden het namelijk vervelend indien u een negatieve ervaring heeft over onze dienstverlening. Daarom nemen wij uw klacht ook zorgvuldig in behandeling. Een klacht kan betrekking hebben op onze dienstverlening, maar bijvoorbeeld ook op onze werkwijze. Samen met u zoeken wij naar een oplossing.
Als u een klacht heeft, dient u dit onmiddellijk mondeling aan ons te melden. Daarnaast dient u binnen zeven (7) kalenderdagen na ontvangst en ingebruikneming van de goederen de klacht bij ons te hebben ingediend.
Wanneer u een klacht heeft kunt u deze mailen naar info@vcompany-opleidingen.nl
Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, dient de klacht aan de volgende vereisten te voldoen:
Wij zullen de klacht vervolgens oppakken.
De verantwoordelijke persoon zal binnen veertien (14) kalenderdagen contact met u opnemen om de klacht telefonisch te bespreken of u uitnodigen voor een persoonlijk gesprek. Na afloop ontvangt u een schriftelijke bevestiging van de besproken klacht en de gemaakte afspraken. Vcompany Opleidingen streeft ernaar uw klacht binnen dertig (30) kalenderdagen af te handelen.
Indien u een klacht heeft over het gebruik van uw persoonsgegevens, dan verwijzen wij u naar onze privacyverklaring.